Promocje
Karteczki samoprzylepne Miss Melody
Karteczki samoprzylepne Miss Melody
9,50 zł 6,90 zł
szt.
Taśma dekoracyjna Top Model
Taśma dekoracyjna Top Model
9,90 zł 7,90 zł
szt.
Piórnik z wyposażeniem Smiley TOPModel
Piórnik z wyposażeniem Smiley TOPModel
125,90 zł 79,90 zł
szt.
Torba na ramię ze zmiennymi cekinami Miss Melody
Torba na ramię ze zmiennymi cekinami Miss Melody
125,50 zł 72,90 zł
szt.
Ołówek z maską i piórkami Top Model Baletnica
Ołówek z maską i piórkami Top Model Baletnica
12,00 zł 8,90 zł
szt.
Pluszowa torebka Top Model  Doggy
Pluszowa torebka Top Model Doggy
89,90 zł 59,00 zł
szt.
Torba na ramię Top Model  Syrenka
Torba na ramię Top Model Syrenka
129,90 zł 79,90 zł
szt.
Torba na ramię Miss Melody Ocean
Torba na ramię Miss Melody Ocean
125,90 zł 79,90 zł
szt.
Klej w sztyfcie TOPModel
Klej w sztyfcie TOPModel
9,50 zł 6,90 zł
szt.
Piórnik pluszowy Top Model Doggy
Piórnik pluszowy Top Model Doggy
72,90 zł 44,90 zł
szt.
 Tornister szkolny Diddlina
Tornister szkolny Diddlina
99,90 zł 59,90 zł
szt.
Sprytna masa plastyczna Minimoomis
Sprytna masa plastyczna Minimoomis
10,90 zł 8,90 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

Jaki jest koszt przesyłki zamówionych artykułów?

Wszystkie informacje znajdują się w dziale Czas i Koszty Dostawy

Dlaczego przy składaniu zamówienia muszę podawać swój numer telefonu i adres e-mail?

Tylko dzięki tym danym, wpisywanym przy składaniu zamówienia, możemy skontaktować się z Wami i potwierdzić zamówienie z Waszymi rodzicami lub innymi dorosłymi osobami. Adres e-mail potrzebny nam jest wtedy, gdy nie możemy dodzwonić się na podany numer i chcemy powiadomić Was o tym wysyłając list pocztą internetową. Zapewniamy Was, że Wasze dane są bezpieczne i nikomu ich nie udostępniamy.

Czy można zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z obowiązującym prawem towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki.

Czy prowadzicie Państwo sprzedaż wyłącznie przez internet, czy też można odebrać przesyłkę osobiście?

Zamówienie można odebrać osobiście w naszym biurze przy ul. Korkowej 167 w Warszawie, po wybraniu odpowiedniej opcji przy składaniu zamówienia. Zamówienie jest gotowe do odebrania po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto lub po uprzedniej informacji od klienta, że zapłaci za zamówienie na miejscu.

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Przewidywany okres oczekiwania na przesyłkę jest określony w dziale Czas i Koszty Dostawy
Gwarantujemy wysłanie przesyłki w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia (w przypadku wyboru formy płatności - pobranie) lub od momentu zaksięgowania wpłaty. Nasze zamówienia są w 95% wysyłane w przeciągu 24h.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

W jaki sposób mogę otrzymać zwrot gotówki, jeśli chcę zwrócić zamówiony towar?

Równowartość zwracanego towaru wysyłamy przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

Tak, istnieje taka możliwość. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, wpisując prośbę do pola UWAGI. Pamiętaj o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP.

Czy jest możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?

Do momentu potwierdzenia zamówienia i przekazania go do realizacji istnieje możliwość dokonania zmian w zamówieniu lub anulowania go.

Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o stanie jego realizacji, nadania, czy też zaksięgowania płatności za przesyłkę?

Tak, wszystkie informacje dotyczące zamówienia są wysyłane na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail.

Czy można połączyć dwa zamówienia?

Tak, ale w przypadku, gdy pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Wówczas oba zamówienia wysyłamy jednocześnie (w jednej paczce) i pobieramy opłatę za przesyłkę tylko raz.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl